tiistai 22. maaliskuuta 2011

Noin neljä kuukautta ennen lähtöä

Olen siis lähdössä ensi vuodeksi vaihto-oppilaaksi Jenkkeihin, Idahon osavaltioon. Sen verran tiedän, että olen menossa Etelä-Idahoon, mutta tarkempaa tietoa ei vielä ole. Matkaan olen lähdössä Järvenpään Rotary klubin kautta. Lähtö kohti Jenkkilää tapahtuu elokuun alussa. Ajattelin kertoilla tässä matkan varrella tästä vaihto-oppilasprosessista ja samalla opetella bloggerin käyttöä ja entrata taustoja yms.

 Eli tonne ollaan lähdössä


   

  

Kuvat: google

8 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Wohoo looking good sun blogi! Eiku kirjottelemaan ;D

Katariina kirjoitti...

Famous potatoes watch out, Henna is coming !! ;)) Ja näköjää Applen koneil ainaki näkyy toi tietausta :D

abercombie kirjoitti...

oo vähä mielenkiintosta! toi sun kirjottama tekstis on vaa ku suoraa jostai koulukirjast, voisit vähä rennommi kirjottaa :D

Henna kirjoitti...

Minna: Kiitti! :D

Ja Kata: niitten kannattaa olla varuillaan ku mä pääsen sinne :DDDD Miks se ei näy hp:il?

safff: kiitos kommentista ja joo täytyy ehkä koittaa jatkossa kirjottaa vähä rennommin mut jännitti niiiin hirveesti eka postaus :DDD

katsku kirjoitti...

Sun blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja kivalta! Aloin lukijaksi (: käyppä kurkaamassa munki blogia:
http://katskuks.blogspot.com/

Henna kirjoitti...

kiitos katsku ja varmasti käyn tsekkaa sunkin blogin pika puoliin :D

Johku kirjoitti...

Iik!! Pidä hauskaa ja kirjottele tänne joka päivä. Ja koko ajan. Oon niin kade! :D

Henna kirjoitti...

hhahahha :D emmä ehkä iha joka päivä tuu kirjoittelee mut ainaki kerran viikos