sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

41 päivää lähtööön!!!

Heijsan!!

Kauheeta ku otsikkoo miettiessäni laskin et kuinka monta päivää on siihe ku lähen ja herranen aika niit on vaan 41!!! Siis reilu kuukaus!! Miten tää aika on menny näin nopeesti?!!

No mut nyt on selvitty juhannuksestaki iha kunnialla taas ja mulla juhannus meni mökillä perheen parissa ja oli ihanaa olla mökillä! Juhannus on mun suosikki juhlii ja en voi ees aatella et en todennäköisesti ens vuonna pääse mökille juhannuksena! No hope so Jenkeis on sit yhtä kova meno ku Suomes juhannuksena... :DD



 Ahhh vihdat!! <3 Mä vaan rakastan noita eikä juhannus ois mitää ilman vihtoja! Vihdat ja sauna on sellaset joita tulee ainaki iha saletisti ikävä!! Miten mä pärjään vuoden ilman saunaa?!

Viisumipaperit on nyt melkeen kasassa vakuutuspapereita lukuunottamatta ja aika siis varattu. Ton viisumin kaa on kyl ollu iha järjetön homma!

Just ku oltiin lähdössä mökille nii postista tuli ilmoitus että mun ihanakamala Rotary-takki on saapunut. Se oli tietenki pakko mennä hakee heti ja repii paketti auki. Ensimmäisen kerran takin vedin sitten mökillä päälle ja noooohhh... Ei se nyt ihan kamala oo mut ei se oikee kyl istu mut kaikesta huolimatta se on musta IHANA! En tiiä miks mut tuli jotenki tosi tärkee olo ku piti sitä pääl... Paketis oli myös nimikyltti tai miks tota sit haluu kutsuu.

 Mun veljen käsitys hyvästä kuvasta... Täytyy yrittää saada tänne joku päivä vähä parempi kuva tosta takista päällä...

Käytiin Korkeasaaressa kaveriporukal viime viikol tai siis täl viikol ja sieltä oli pakko ostaa pinssejä ja sitten keskiviikkona sain ryöstettyä/ostettua kaverilta sellasen pinssikoneen, joita oli sillo joskus myynnis ku mä leikin viel heppaleikkei ja siihe niit pinssejä. Tänään sit väänsin muutaman iha huvin ja urheilun vuoks ja niist tuli iha kivoja. Tilasin myös tänään Promohobbylta Snap-pinssejä, että noit pinssejä alkaa pikkuhiljaa kerääntyy täs. Mamma oli saanut jo muutamat villasukat valmiiksi ja mäkin oon saanu muutaman pinssin kudottua.




 

Oli iha pakko laittaa tollanen Aftonbladet leijona näihi pinsseihi ja kun vaan saan ne Promohobbyn pinssit, nii noita tulee kyllä tooosi paljon ja noi on sellasii mitä annan sitten rakkaan länsinaapurimme vaihtareille ja kyytipojaks pari 6-1--pinssii :DDD


Henna

9 kommenttia:

Milla kirjoitti...

oijoiiii! sulle on tullu jo takki:) tulispa omaniki pian! ja toi juttu et ruottalaisille 6-1 pinssejä on niin mahtava XD

ansu kirjoitti...

tää on tosi kivan näköne ny tää sun blogis (: noi kaikki taustat ja fontit ja sit toi yläjutska on tosi hienoi ! hienoo henna !! (:

Henna kirjoitti...

mä tiiän ansu et tää näyttää nyt iha awesomilta! (:

testi kirjoitti...

Aahahhahah mä nauran Henna tolle takille :D:DD Mut vähä hienoi noi pinssit ja toi uus banneri :)

Anonyymi kirjoitti...

Hmmm oon A:n läppäril nii en nyt tiiä mil nimimerkil toi edellinen viesti tuli mut siis t. Katariina olis voinu laittaa sinne perää :D

Henna kirjoitti...

hhahahahahahahah älä dissaa mun hienooo takkiii xDDDD

Pauliina kirjoitti...

Toi aftonbladetin Leijona- pinssi on niiiin paras :'D

Anonyymi kirjoitti...

mikä idea noilla pinsseillä on?=D

Henna kirjoitti...

pinssejä vaihdellaan vaihdossa muitten vaihtareitten kesken