perjantai 3. helmikuuta 2012

McCall

Moikka!

Viime viikonloppu meni McCall:ssa Rotareitten kanssa. Lähtö tapahtu torstaina 2 aikaan, joten mä skippasin vikan tunnin ja lähin koulusta heti lunchin jälkeen. Mä menin mun ykkös-hostiskän kyydillä ja matka meni maisemia ihastellessa pitkälti. Mä tosin olin kipee jo ennen ku lähettiin ja mitä ylemmäs ajettiin sitä huonompi olo mulle tuli...BTW tää postaus tulee olemaan kunnon kuvaoksennus...







Torstai ilta meni vaan vaihtareitten ja outboundien kanssa hengaillessa.

Perjantaina aamusta oli sit aamupala (hahahh ylläripylläri) ja lähettiin sitten bussilla kohti Brundagea, joka on laskettelukeskus McCall:ssa. Siellä tuli sit lasketeltuu sellaset kevyet 6 h ja ne pari viimestä laskuu oli kyl ihan tuskaa, ku jalat oli jo ihan makaroonia... Mut muuten oli tooosi kiva päivä ja oli kiva päästä laskemaan taas :)




Ihan ku Lapissa...















Juu kyllä tossa puussa roikkuu parit rintsikat ja kaulakoruja... Ja ne sanoo et suomalaiset on hulluja












Laskettelun jälkeen suunnattiin kuumille lähteille tai no pikemminki se oli paikka jossa oli kaks allasta ja se vesi tuli niihin kuumista lähteistä. Aaah oli ihana vaa lilluu siel ja antaa lihasten rentoutuu :))



Lauantaina McCall:ssa oli perinteinen Winter Carneval ja meiän vaihtareitten tehtävänä oli myydä sellasii kaulakoruja ennen varsinaista paraatia. Me oltiin mukana siinä itse paraatissakin.





Ton paraatin jälkeen meil oli aikaa vaan kierrellä siellä keskustassa, joka oli siis aivan järkyttävän suuri...




Lauantai ilta meni sitten vaa hengaillessa...


Sunnuntaina aamusta otettiin sit suunta kohti Boisee ja nooo kondis ei ollu mikään hirveen hyvä ja maanantai ja tiistai menikin sitten kotona kipeenä ollessa...

8 kommenttia:

Katariina kirjoitti...

Nää on nii hienoi nää kaikki laskettelukuvat! Ja näyttää olleen hauskaa, vähä siisti toi paraati :D

Dira kirjoitti...

aaaaa !! Ihana postaus !! :-) me like !!

Ansku kirjoitti...

just hyvä et sulla on paljon kuvia näissä postauksissa ! :) niit on kiva kattoo :D

Henna kirjoitti...

Kata: hahhaha joo hauskaa oli :)

Xanda/Anz: kiitos :)

Kiia kirjoitti...

OON NIIN KADE TOSTA LUMESTA JA LASKETTELUSTA. NIIN KADE. kivoi kuvii :-)

Henna kirjoitti...

Kiia: Mä oon niin kade Arizonan auringon ja lämmön takii!! Oon ihan valkonen

Mariia kirjoitti...

Moikka, oon lukenut sun blogia jo vähän aikaa ja tykkään siitä tosi paljon(: Itekkin tosiaan vaihtarina Idahossa ja tuli itsekkin oltua just McCallissa tossa torstaina ja lauantaina:D haha kiva nähdä tuttuja maisemia!

Henna kirjoitti...

Mariia: MÄ EN TIENNY ET IDAHOS ON MUITAKIN SUOMALAISII!!