sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

TOINEN HOSTPERHE

Moi!

Nyt ois kyl nii paljon kerrottavaa et oksat pois! En oo ehtinny postailee yhtään, kun on ollu niii hirvee kiire koko aja. Viime viikolla oli läksiäiset, mut niistä tulee sitten iha omat postaukset.

Mutta nyt sitten asiaan! Mä sain tietää mun toisen hostperheen tossa pari viikkoo sitten ja sain kuulla, että he ovat tulossa SUOMEEN ja tänään kävin tapaamassa heitä Helsingissä vanhempieni kanssa! Koko homma meni tosi hyvin ja perhe vaikutti OIKEIN mukavalta ja kaikin puolin ihanalta! Perheeseen kuuluu siis vanhemmat ja kaksi poikaa, jotka ovat 12 ja 8. Niillä oli iha tajuton väsymys päällä ja kun käytiin kahvilla tämä vanhempi herra nukahti siihen kahvilan tuoliin. Mulle tuli noista pojista iha mun veljet mieleen vaikka ne onkin jo vähän vanhempia, mutta pikkuveljiä kummiski.

Kahvilla oli mukana myös perheen aiempi vaihtari, joka oli siis suomalainen. Oli kiva kuulla hänen kokemuksia Boisesta ja kysellä vähän sellasii juttui mitkä on jääny vähä epäselväks.


Ton tapaamisen jälkeen jäi sellanen hyvä fiilis ja sellanen et mä haluun jo Jenkkeihin ja haluun päästä asuu noillle äkkiää! Vanhemmatki oli ton kahvilla käynnin jälkee iha et nyt vierähti kivi sydämeltä ja äiti varsinki oli iha relax!



Viel pitäis tehä sata asiaa ennen lähtöö ja tuntuu et päivät loppuu kesken, mut hope so saan kaiken tehtyy!

Henna

P.S. kolmaski perhe on tiedos muuten!

Ei kommentteja: