perjantai 30. syyskuuta 2011

too much stuff to do

moi!

Tassa vahan viime ja edellisviikon kuulumisia nopsaan!

Edellisviikko meni siis kipeena ollessa eli en paassy uimaan viikkoon.

Edellis perjantaina mulla oli kampaaja melkee heti koulun jalkeen ja mun piti eka menna bussilla himaan ja sit pyoralla toiselle puolelle Boisea ja koska bussi oli myohassa, mulle tuli lievasti sanottuna pikkasen kiire. No ma poljin sitten siihen osotteeseen jonka mun hostmom oli antanu mulle ja marssin sisaan sinne kampaamoon ja meen siihen tiskille etta "moi mulla oli aika Saralle" ja se nainen kattoo mua ku halpaa makkaraa ja sanoo vaan etta "meilla ei pysty varaamaan aikaa ja Sara ei enaa tyoskentele taalla!". Olin iha etta WTF ja marssin sitten ulos ja soitin hostmomille ja selitin tilanteen ja pyysin sita soittamaan S:lle ja kysymaan oikeeta osotetta ja hetken paasta hostmom soitti mulle takas ja anto ohjeet oikeeseen osotteeseen ja ma ihme kylla loysin sen. Mun aiti on parturi ja oon kayny samalla kampaajalla viimeset 5(?) vuotta ja luotan mun aitiin ja kun kampaajaan 100% joten olin  vaha peloissani etta osaako S hommansa ja no alku ei nayttany ihan virheen lupaavalta, mutta loppejen lopuks kaikki meni tosi hyvin ja olin tyytyvainen S:n tyohon eli ma oon taas totally blond!

Kampaajalta lahin suoraan kattomaan BHS:n football pelia BSU:n stadionille (mun eka football game!) ja tapasin Saran siella ja seka joukon muita tyyppeja. Ma katoin puolet pelista ja siina vaiheessa ku lahin BHS oli tappiolla 7-56 eli jooo BHS:n football team on ihan paska!







Lauantai meni mun Rotary klubin rahankeruutapahtumassa. Onneks Victor, Valeria, Carol ja Rose tuli myos. Meian tehtavana oli myyda arpajaislippuja ja siivota poytia ja ma olin kylla ihan kone tossa myymishommassa!



Valeria+ mun hostdad

 
Valeria


Victor <3




Koko vaihtarikokoonpano

 

Sunnuntaina lahin sitten puolen paivan aikaan Jessican kanssa Hyde Park Street Fair-tapahtumaan. Toi oli sellanen myyjaistapahtuma yhessa puistossa. Meno siella oli kylla ihan jostain hippilandiasta ja ne tavarat jotka siella oli myynnissa oli kylla ihan ylihinnoteltuja, mutta me kaytiin ottaa J:n kanssa spraytatuoinnit! Mulla on nyt ihan hirvee tatuointivimma paalla! Ma haluun tatuoinnin! Saanko aiti kaya ottaa tatuoinnin sit ku tuun takas Suomeen?!




Mun tatska oli siis kala, mutta unohdin ottaa siita kuvan ja tossa ylla olevassa kuvassa toi on jonku viikon vanha ja lahtenny osittain vege...

Illalla meilla oli Swim Team Bonding Party eli siis tarkotuksena oli etta kaikki tutustuis toisiinsa. Pelattiin/leikittiin kaiken maailman leikkeja ja syotiin ja suunniteltiin meian homecoming floattia eli siis sellasta karnevaalilavaa! Kaikin puolin oli kiva ilta!




No maanantai oli ihan perus koulupaiva, paitsi etta sain HOMECOMING DATIN! Valitin sunnuntaina Ashleylle siella swim team partyssa etta mulla ei oo vielakaan homecoming datia ja mun plan A ja B ryssi (A teki syoksy kierteen perjantai iltana kun mun hostveli pudotti kunnon uutispommin ja Jessica ampu B:n alas sunnuntaina) ja C ei oikein houkuttele joten me ruvettiin kaymaan lapi A:n kannykan puhelinluetteloo ja A bongas sitten yhen nimen ja tekstas kyseiselle herralle etta lahetas kuvas mulle. No se kuva tuli ja olin iha etta ihan kivan nakoinen kaveri ja sanoin sitten vaan A:lle ettei ruve nyt saatamaan mitaan (elattelin viela toivoa etta mun plan A tai B vois onnistuu). No illan mittaa A tekstas jonkun kaa aika ahkerasti ja yhtakkii se on vaan etta "ma hommasin sulle homecoming datin!". Olin ihan etta mitaaa?! Illalla ku paasin himaan A tekstaa mulle etta syotko huomenna lounaan mun kaa ja ma arvasin etta se tarkottaa etta syon oikeesti sen ja tekstaripojan kaa ja vastasin etta joo voin syya ja seuraavassa tekstarissa oli etta D (tekstaripoika alias mun homecoming date) syo sitten meian kaa... No soin sitten maanantaina lunchin Ashleyn ja D:n kanssa ja A katos salaperaisesti yhtakkia ja jaatiin kahestaan D:n kanssa ja kaveltiin sitten takas koululle ja se kysy etta haluunko lahtee homecoming tansseihi sen kaa ja vastasin etta joo, miksei, joten MULLA ON HOMECOMING DATE NYT!

Tiistaiki oli iha perus paiva eli eka koulussa (sisaltaen englannin pistarin jostain ihme naytelmasta joka meni multa ihan ohi) ja sitten suoraa koulusta swimming meetiin uimaan ja himaan puol yheksan aikoihin ja sitten piti viela teha laksyt.

Keskiviikkona alko sitten kunnon alamaki. Olin ihan sika vasyny jo valmiiks ja sitten koulusta tuli ihan sikana kotitehtavii ja mun piti teha sanomalehti U.S. Historyyn, jota tein saakeli melkee 6h eli ei ollu mitaan toivoo etta kerkeisin menna uimaan.

Torstai oli ihan paska paiva. Keskiviikko ja torstaina on aina block day ja mulla on kaikki tyhmat aineet torstaina: U.S. history, English ja latina, joten torstait on aina ihan tuskaa. U.S.history tunti oli ihan kamala eli oli tosi hyva aloitus paivalle: meilla oli pistarit ja ma olin iha kujalla taas vaihteeks ja kaikin puolin se tunti oli ihan hirvee. No seuraavaks englantii ja koska ma feilasin sen naytelmapistarin ihan taysin, mun piti vastata niihin kysymyksiin kirjan kanssa uudestaan ja ma helvetti luin ja vastasin niihi kysymyksiin 2h, jonka aikana mun ois pitany lukee sen naytelman toinen osa! No se maikka naki etta mulla on ihan tunnit taynna englantia ja sita naytelmaa se anto mulle nettisivun, jossa oli tiivistelma siita naytelmasta ja kaski mun lukee sen huomiseks, koska meilla oli quiz siita kakkososata perjantaina. No sitten vika tunti latinaa ja meian maikka ei oo koulussa ja meilla on sijaisena sellanen mies Ranskasta ja se on iha idiootti. Kaikin puolin ma oon iha taynna latinaa tai sita tapaa jolla naa opettaa sita joten ma koitan vaihtaa sen pois viela talla semesterilla.

Illalla oli sitten treenit ja yleensa ku oon iha kiehumispistees uiminen auttaa mutta nyt mua kyrsi viela enemman treenien jalkeen...

Perjantai oli sitten pikkasen parempi paiva ja ilta oli ainakin ihan kiva. Meilla oli treenit aikasemmin ku normaalisti ja meita oli vaan 10 treeneissa joten me uintiin tekniikkaa mika oli ihan kivaa vaihtelua, kun tahan mennessa ollaan uitu vaan kovaa ja kovaa. Treenien jalkeen kavelin BSU stadionille kattomaan Boise High vs. Borah -footballpelia. Siella oli ihan sikana porukkaa ja meno oli kylla sen mukasta. Tosin BHS havis yllari yllari, mutta me tehtiin sentaan yks touchdown!



Lauantaina aamulla oli heratys 7 ja 8 mun hostdad ajo mut hotellille jossa tapasin sitten Melanien (vaihtari Itavallasta) ja Daniellan (vaihtari Meksikosta) ja muutaman rotarynaisen. Boisessa oli St. Luke's women's fitness celebration-tapahtuma, johon sai osallistua vaan naiset ja kaikki kaveli/juoksi sellasen reitin, joka oli ehka 5 kilsaa tai jotain siihen suuntaan ja se oli siis hyvantekevaisyystapahtuma ja me siis osallistuttiin siihen. Ton tapahtuman jalkeen me kaytiin hakee Valeria ja lahettiin the Mallille shoppailee. Mulla ja Valerialla oli missio homecoming eli meian piti loytaa Valelle mekko ja korkkarit ja mun piti loytaa laukku ja koruja ja me suoriuduttiin meian missiosta kunnialla eli loydettiin siis V:lle mekko ja mulle laukku yms.. Shoppailun jalkeen Meli, Vale ja Dani tuli meille yoks. Olin iha loppu jo joskus yheksan aikoihi mutta Dani oli ihan vauhissa joten nukkumaan meno veny aika myohaan...




 Meli+Dani


 team Rotary









Sunnuntai aamuna tytot lahti himaan tai siis Dani lahti Jeromeen ja Meli lahti Twin Fallsiin ja Vale kaveli himaansa ja menin takas nukkumaan.

Kuluneesta viikosta tulee postaus hope so ens viikolla jos kerkeen mutta siis tää viikko oli HOMECOMING WEEK JA HUOMENNA ON HOMECOMING DANCE!!!!! I CAN'T WAIT!!


Henna

4 kommenttia:

iina kirjoitti...

Onko Idaho hyvä paikka? :)

Minna kirjoitti...

ÄÄä kaikki kuulostaa niin kivalt siellä ja tääl on vaan tylsää :(( Mut jee homecoming date!! paljon kuvia niistä tansseista sit tänne!! :D Ja ps. vähä kiva toi laukku :))

Henna kirjoitti...

iina: no ainakin tähän mennessä oon tykänny tosi paljon! täällä viihtyminen on kyllä kiinni paljolti omasta asenteestakin!

Minna: hahahhahahah!! kuvia tulee ihan varmasti! Ja joo toi laukku oli rakkautta ensi silmäyksellä, mutta hinta tosin ei ollu...

Henna kirjoitti...

iina: no ainakin tähän mennessä oon tykänny tosi paljon! täällä viihtyminen on kyllä kiinni paljolti omasta asenteestakin!

Minna: hahahhahahah!! kuvia tulee ihan varmasti! Ja joo toi laukku oli rakkautta ensi silmäyksellä, mutta hinta tosin ei ollu...