perjantai 29. huhtikuuta 2011

yleisön pyynnöstä

Moi!

Otsikko kertooki jo aika paljo miks kirjotan tän postauksen eli yleisön pyynnöstä esittelen itteni vähä paremmin. Mukaan tulee tosin vähän myös iha puhdasta uutta informaatiota, jota olen taas saanut!

Eli olen siis Henna ja olen kotoisin Järvenpäästä. Tällä hetkellä opiskelen Järvenpään lukiossa ekaa vuotta ja tulevaisuudessa (tai ainakin nyt) haluaisin arkkitehdiksi ja kurssivalinnat olen tehnyt sitä silmällä pitäen...



Ajatus vaihtoon lähtemisestä kypsyi tossa viime keväänä... Mulla ei ikinä oo ollu sellasta selkeetä unelmaa tai selkeäää haavetta vaihtariksi lähtemisestä eli en oo siis ajatellu jostain 9v:stä asti sillai että mä lähen muuten vaihtariksi joskus. Kielimatkasta ollaan joskus kaverin kaa puhuttu mut seki jäi sitten vain puheeks... Suurin syy miksi halusin lähteä vaihtariksi oli ehdottomasti se että oppisi englannin kunnolla... Olen aina ollut ihan onneton englannissa ja olen joutunut tekemään sen kanssa iha törkeästi töitä, joten todella toivon, että oppisin englannin kunnolla tai niin että ei tarttis koko aja miettii et miten *elvetis toi tulee tai miten tää pitää sanoo? Eli oppis siis ainakin puhumaan englantia sujuvasti (mä vaadin rahat takas jos en oikeesti puhu sujuvaa englantii ku tuun takas :D ). Myös halu päästä näkemään maailmaa vaikutti siihen, että halusin vaihtariksi, sekä se että tällänen mahdollisuus saattaa tulla vaa kerran elämäs ja se pelaa joka ei pelkää...

Harrastan kilpauintia 5 vuotta ja yksinkertaisesti rakastan uintia ja erityisesti kilpailemista eli jos se pitää paikkansa et jenkit on kilpailunhalusia nii sit mä meen iha oikeeseen maahan  :D. Muitten voittaminen on vaan kivaa ja ennätysten rikkominen... Tota mun uimista on haitannu tosi paljon viimesen puolentoista vuoden aikana se että oon oikeesti ollu iha nonstoppina kipeenä ja mä nyt oikeesti toivon, että pysyisin terveenä ton mun vaihtarivuoden ajan ja pystyisin uimaan siellä...



 Mun pravuurilajit on rinta- ja perhosuinti

Oon luonteeltani aika kunnianhimoinen ja päättäväinen enkä todellakaan luovuta helposti ja kunnon suomalaista sisua löytyy kyllä tarvittaessa...


Uusi informaatio koski nimenomaan tota uimista eli varmistu että saan treenaa koulun uimateamissä Boisessa ja treenit alkaa heti kun meen sinne ja treenikausi kestää marraskuuhun asti, jonka jälkeen siirryn sitten sen kuntosalin eli Y:n teamiin vissiin... Pitäis siis kehittää kunnon superkunto tossa kesän aikana et oon iha huippukunnossa sit siel :D Paras uus tieto on se, et saan kisaa siellä! Muutaki tietoo tuli mut kerron niist sit ku saan lisäinfooo!

Henna

5 kommenttia:

ansu kirjoitti...

ui vitsi ku on hienot noi uintikuvat ja toi voittajasmile ! (: pro kuvaaja asial eiks je?

Riikka kirjoitti...

oikeen maan oot varmaan uinnin kannalta valinnu,just siistejä noi koulujen teamit! (: mä menen itävaltaan syksyllä,siel uinti ei taida olla kovi iso juttu,mutta toisaalta en tiiä jaksasinko alottaa nyt rapakuntosena taas harjottelun :D uin siis 6 vuotta kilpaa ja nyt viimiset pari vuotta keskittyny enemmän siellä altaan reunalla huutamiseen eli valmentamiseen :D

Henna kirjoitti...

riikka: niin on! haluun niin nähdä erooko noi niitten uintiteamit ja treenit paljoo meiän systeemeistä! :)

ansu: noit on vissiii kaks sun ottamii ja sä taisit ottaa siel kisois jotai 100 kuvaa ja ehkä 10 onnistu mut kyl sä oot muuten aika pro :DD

HeiBlondi kirjoitti...

voi ku sul on kiva blogi! ja hyvä et oot toipunu siitä ettet päässy austraaliaan, et varmasti tuu idahoakaan katumaan! :)) Mehä mennää naapuriosavaltioihin ;pp kiva jäähä seuraan sun blogii ja kattoo sit jenkeis kui paljo erilaine tuo boise on ku kelso, onhan se etelämpänä :)

Henna kirjoitti...

heini: kiitos! :)
tykkäsin paljon myös sun blogista kun sen löysin joten mäkin tulen seuraamaan sun blogia ja vertailemaa onks meiän mestat erilaiset! :)