keskiviikko 5. lokakuuta 2011

"the Homecoming week is the best week ever"

Hey!!

Nyt luvassa postaus viime viikosta, joka oli siis homecoming week!

Meillä oli koulussa joka päivälle joku oma teema ja maanantai oli pyjama+hattu-päivä eli porukat oli yökkärit päällä koulussa ja hatut päässä mikä on normaalisti kiellettyä (siis hattujen pitäminen sisällä). Mä en sattunu raahaamaan mun ihania fleece possuhousuja tänne joten mulla asuna oli vaan Boise High-huppari, Jamppi-pipo Suomesta ja seepraraidalliset yökkärishortsit. Mä olin tavallaan yllätty kuin vähä porukka oli oikeesti pukeutunu yökkäriin ja ne jotka normaalisti saattaa tulla kouluun yökkäri päällä (KYLLÄ YÖKKÄRI PÄÄLLÄ) oli pukeutunu iha tavallisiin vaatteisiin. Muuten meil oli koulus iha normipäivä ja ilta meni uintitreeneissä.


Tiistaina meil oli late start koulussa eli koulu alko tunnin myöhemmin ku normisti, mutta mulle toi tarkotti heräämistä tuntii aikasemmin ku normisti, koska mun pit mennä mun Rotary klubille syömään aamiasta ja tapaaminen alko 7.00. Mä olin ihan loppu jo valmiiks ton viikonlopun takii ja toi aikanen herääminen ei kyllä auttanu asiaan. Meinasin nukahtaa siellä kokouksessa ehkä kymmenen kertaa ja ihan sama meno koulussa koko päivän. Varsinki U.S. History tunti oli ihan tuskaa koska ainoo mitä pitää tehä, on kuunnella maikkaa... No mutta tiistain teema oli cowboys and indians ja aika monet oli pukeutunu jotenki. Monilla oli cowboy-hattu pääs tai sellanen intiaanien pantasulka-systeemi. Osalla oli ihan oikeet comboy-vermeet päällä eli siis ne sellaset chapsit, läkkärihattu, flanellipaita, kuluneet farkut, saappaat yms.!!



Mun cowgirl asu...

Tiistai oli kyllä muutenki aika kökkö ainaki lifetime sportis. Me pelaattiin Ultimate frisbeetä sisällä ja inhosin tota pelii jo ennen ku alettiin ees pelaamaan sitä ja tunnin jälkeen inhosin sitä vielä enemmän! Eka joku idari lyö suoraa sormille kun otin sitä frisbeetä kiinni ja mun pikkurilli otti vähä hittii ja jouduin sit käymäs teippaa pari sormee yhteen ja kun palasin pelaamaan melkee samantien yks ääliö heittää sen sen *itun frisbeen suoraan mun leukaan!! Tuli huudettuu hetki suomeks eka ku sattu nii pirusti ja sit ku näin kuka sen frisbeen heitti huusin vähän lisää!! Sama idari (köhköh ookkeiii tää jätkä oli mun plan B)  potkas pallon mun naaman ku pelattiin soccerii pari viikkoo sitten...


Ainoo hyvä juttu tiistain Rotary meetis oli se et sain Boise Hawksien lippiksen :)


Keskiviikkon teema oli pink eli siis kaikki pinkit vermeet päälle, jotka vaa löyty! Keskiviikkona toooosi moni oli oikeesti pukeutunu pinkkiin, siis jopa pojat! Mä huomasin tiistai iltana yllätyksekseni, että oon ostanu aika kiitettävästi pinkkejä vaatteita täältä! Mulla on Suomessa viissiin yks pinkki t-paita ja that's it ja täällä mulla on kolme pinkkii toppii, pinkki huppari ja kaks pinkkii t-paitaa ja pinkit converset...Haluuko joku kertoo mitä mulle on oikeen tapahtunu täällä?!

Syy miks keskiviikko oli pink-day, oli se että lunchilla oli Seniorit vs. Juniorit Powder Puff-game eli siis tytöt pelas footballia! Tai no flag footballia, koska viime vuonna 5 tyyppii oli joutunu mennä sairaalaan ton pelin jälkeen... Kaikki kyseli multa et miks en oo pelaamas Junioreitten joukkuees ja oin ihan et miks kaikki kyselee tota multa? Kuulemma mun maine, että pelaan lifetime sportis aika tosissaan peliä kuin peliä, oli kiirinny koulussa... No kyl mä muuten oisin varmaan pelannnu mut ainoo ongelma on se et en tiiä vieläkään sääntöjä kunnolla ja siks en ilmoittautunu mukaan... Ois kyllä pitäny! Se verran hauskalta se peli näytti!






Koulun jälkeen lähettiin suoraa koulusta Saran kaa swimming team float making partyyn ja seuraavat 4 tuntii me sitten suunniteltiin/rakennettiin meiän floattia porukalla. Meiän homecoming dance-teema oli NIGHT IN NEVERLAND eli suomeks sanottuna Peter Pan ja noooh ainoo mitä meille tuli siit mieleen oli krokotiili ja merirosvolaiva joten me päätettiin rakentaa ne. Meiän joukkue jakautu kahtii ja toiset alko rakentaa krokotiiliä ja me ruvettiin väsäämään merirosvolaivaa. Mulla ei ollu mitään kokemusta miten rakentaa laiva sellasen peräkärryn ympärille, mutta muilla ei kyllä ollu möyskään mitään hajua, mutta kun päästiin vauhtiin, meiän laivast tuli iha sika siisti! No porukat tilas sit pitsaa ja samalla kun syötiin alettiin kelaa et tarvitaan tietenki Peter Pan, Kapteeni Koukku ja Helinä ja ainaki pari muuta tyyppii. No joku huus sitten saman tien että "mä tiiän kuka on meiän Helinä! Henna!" ja mä olin ihan että joo mä varmaan oon Helinä, mut sitten kaikki oli vaan että joojooo, sä oot ainoo super blondi ja mä suostuin sitten. No ainoo ongelma oli että mistä repii asu mulle. No kun pääsin himaan ilmotin mun hostäitille että mä tartteen Helinä-keijun asun ja me mietittiin sitten ilta että mites me oikeen väsätään se...








Pirate oli torstain teema ja tää oli kyllä vaikein toteuttaa, joten mä vetäsin päälle vaan vaatteet jotka ees vähä muistutti jotenki merirosvoista...
 


Joten röyhelöpaita (kelatkaa mulla röyhelöpaita?!), tummat farkut ja huivi päähän...Joo ja siis tän kuvan idea oli se että maistoin ekan kerran kurpitsapirtelöö (Kata älä irvistele siellä Suomessa!) ja suosittelen kyllä sitä!!


Illalla kun mun hostmom tuli kotiin, alettiin sitten vääntää mulle sitä Tinkerbell-asua...


Tehtiin toi asu ihan t-paidasta joka oli tosin XXL ja leikeltiin sitä vähän ja ommeltiin takas yhteen...

Perjantaina oli kyllä kaikist kivoin päivä! Meil oli lyhennetyt tunnit ja meiän lunch oli 1h ja 20 min ja sen aikana meil oli paraati eli kaikki klubit jotka oli tehny floatin osallistu paraatiin ja lähettiin koululta ja käveltiin kierros downtownissa ja palattiin takaisin ja opettajat valitsi parhaan floatin! Toi oli niiin siisti! Mä olin siis pukeutunu Helinäks, jonka lisäks meil oli Tiger Lilly, Peter Pan ja joku muu ja kaikki loput oli pukeutunu meiän swimming team-paitoihi! Me käveltiin siis kierros downtownis ja me huudettiin koko matka meiän eri cheerejä (kannatushuutoja tai jotain vastaavaa...) ja me oltiin kyl ehdottomasti äänekkäin joukkue.







Kröhöm tajusin että mulla ei oo kuvaa meiän floatista... FAIL!




Paraatin jälkeen meiän pit mennä näyttää naama viidennen tunnin luokas ja mennä sitten liikkasaliin jossa meil oli assembly (no idea miten suomentaa toi). Ohjelmassa oli vähän kaikkee: cheerleading team esiinty meille, tyttöjen socker team esitti tanssin (OLI MUUTEN IHAN SIKA SIISTI), oppilaskunta tanssi myös, kakunsyömiskisa, eri klubit kerto toiminnastaan (myös swimming team. Meiän kapteenit Chelsea ja Ian kerto miten tryoutit toimii yms. mut paras juttu oli että Ian oli pukeutunu uikkariin!!! Tosin se oli sellanen nykyään kielletty kokovartalouikkari mut kuitenki!!!) ja float-kilpailun voittaja julistettiin! JA GUESS WHICH KLUB WON?!! SWIMMING TEAM!!! KISS MY PLASH!!


Sorryy nää kuvat on tosi huonoja! Jätin mun kameran älykkäästi mun kaappii, joten nää on otettu mun kaverin iPodilla...




Illalla vuorossa oli sitten homecoming football game ja voi herranen aika siellä oli paljon porukkaa! Ja se peli oli kyllä aika jännityksen täyteinen ja paras BHS peli tänä syksynä, mutta joka tapauksessa me kuitenki hävittiin jälleen!





Lauantaina oli sitten homecoming tanssit mutta tost viikonlopusta tulee ihan oma postaus kun vaan saan ne haalittuu kaikki kuvat kasaan jotka otettiin mutta siis lauantai oli ihan AWESOME ja no sunnuntaiki osittain!!

Mutta meil ei oo huomenna eikä perjaintaina koulua ja meitsi lähtee SAN FRANCISCOON HUOMENNA!!!  SOOOOOO COOOL!!!


xo
Henna

3 kommenttia:

Katariina kirjoitti...

Kerro vähä kurpitsapirtelöstä??! :DD Mite sä suostuit ees maistaa! Mut siis oikeesti sä oot iha äitis näköne tos kurpitsakuvas!!! Katoin jo ku näin sen faces et vitsit ootte samannäkösii, en ookaa ennen ees tajunnu! :D Ja siistiiii San Francisco, have funnn! ;))

Anette kirjoitti...

Vautsi teil on vaik mitä hauskaa ohjelmaa siellä! :D Söpö toi Tinkerbell-asu! :)

Henna kirjoitti...

Kata: tääl on pakko vaan maistaa kaikkee mitä ihmiset ehdottaa ja usein ne on ihan hyviä! toi pirtelö maistu iha joulupipareilta!

Anette: joo ohjelmaa kyllä riittää ihan kiitettävästi :DDD