torstai 6. lokakuuta 2011

Yeah baby!!

Kohta ois lähtö San Franciscoon!! I'M SO EXCITED!!

4 kommenttia:

Minna kirjoitti...

I'M SO JEALOUS!!!! :DD HAVE FUUUN!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Hei sulla on ihan mahtava blogi ja oottelen aina innolla uusia päivityksiä! mulla ois semmonen kysymys koska oon kanssa kilpauimari ja oon itekki mitä todennäköisemmin ens vuonna lähössä vaihtoon ni ottiks noi rotaryt mitenkää huomioo sitä et halusit uimaan ja millasia ne reenit oikeen siellä on, onks ammattitaitosta valmennusta yms? :D mutta hei tosi kiva blogi jatka samaa mallii :)

Anonyymi kirjoitti...

sitten vielä tohon äskeiseen haluisin lisätä et onks siel kova taso ja onks vaikee päästä uintijoukkueesee mukaan? :D

Henna kirjoitti...

Anonyymi: hahah kiitos! Nooh Rotaryt tavallaan mulla kävi tuuri ton uintijutun suhteen. Mun hostdad on Rotary ja tän mun hostpiirin apulaisnuorisovastaava tai jotain ja se luki mun esseen ja koska olin kirjottanu et toivon pystyväni uimaan vaihtovuoden aikana se vaihto mut toisen vaihtarin tilalle (hänen piti eka asua mun hostien luona), koska mun hostdad ties et BHS:lla on uintijoukkue ja uimahalli ihan koulun vieressä, eli mulla kävi oikeesti tuuri. Tääl valmennus musta ihan ammattitaitosta alkushokin jälkeen ja tykkään tosi paljon mun valmentajasta. Mun uintijoukkuees on tooosi paljon eritasosii uimareita mut mulle joukkueeeseen pääseminen ei ainakaan ollu vaikeeta...