tiistai 22. marraskuuta 2011

BHS SWIM TEAM ♥

Heijsan!


High school uintikausi loppu siis jo pari viikkoo sit mut mä tajusin et en oo kertonu mitää meiän State-meetist enkä meiän Swim team banquetist (älkää kysynkö mikä toi on suomeks), joten nyt ois sitten juttuu niistä!

Idaho State High School Swimming Championships eli siis osavaltion high school mestaruuskilpailut oli marraskuun 4 ja 5 päivä. Meil ei ollu perjantaina kouluu mut niillä, jotka oli alittanu aikarajat noihi kisoihi, päivä meniki sit hallilla. Perjantaina oli karsinnat lauantaille ja hallilla piti olla 11 aikaa ja 12 alko sitten verra ja jooo uimareita oli ihan riittävästi... Tuol oli yli 30 eri koulua ympäri Idahoo eli siis uimareita oli reilusti yli 100! Meno oli vähä samanlainen ku joskus jossain Märskyn kisois, paitsi et halli oli vaa pienempi...

No mut mä olin  koko viikon sillai puolittain kipee ja olin käyny treeneis vaa pari kertaa kuluneella viikolla ja perjantaina ei kyl ollu mikää ihan kauheen ihana olo ja hengittäminen oli pikkasen työlästä... No toi ei ois ollu mikää ongelma, jos mul ois ollu vaa 100 rintaa mutku mul oli myös 100 perhonen... Kirosin taas vaihteeks perhosen alinpaan maanrakoon ennen altaaaseen hyppäämistä ja sen jälkeen, ku istuin about 10 min seinään nojaten ja koitin saada hengityksen tasaantumaan... Mut toi perhonen meni ihan kivasti ja enkasta lähti 2 sekkaa et ihan hyvin. Mun plääni oli uida sen verraan "hitaasti" et en joudu uimaan sitä lauantaina mut se ei onnistunu. Top 8 pääs finaaleihin ja sijat 9-16 pääs/JOUTU uimaan uitenki lauantaina uudestaan ja sillonki sijoittuminen oli tavallaan tärkeetä että oma joukkue sais mahdollisimman paljon pisteitä ja mä sijoituin vissiin 14 eli mä jouduin uimaan perhosen uudestaan... Kaikki muut oli iha fiiliksis ku niitten nimi kuuluttetiin et ne pääs uimaan lauantaina uudestaa ja hahaha mun reaktio oli aivan päinvastainen...



100 rinta meni ihan hyvin ja uus enkka tuli, vaikka käännökset oliki tosi huonot. En varmaa oo kertonu mut näil ei oo altais kunnon päätyjä. Tai siis päädyt ei oo sellasii korkeita vaa ne päättyy melkee siihe vesirajaan ja ainaki mulle on iha outoo/kauheeta kääntyy ku ei oo kunnon päätyy...



No sitten lauantaina Ashley tuli hakee mua myöhässä, koska yöllä oli satanu lunta (hahahahha joo ehkä puol senttii) ja tiet oli jäässä ja kaikki ajo ku idiootit, mut ei oltu kuitenkaan ihan hirveesti myöhässä ja mä kerkesin verraamaan hyvin. Meil oli verran jälkeen "paraati" jossa kaikki joukkeet esiteltiin ja me oltiin tietenki vuorossa ekana (puolustavat osavaltion mestarit) ja kaikki joukkueet keräänty altaan ympärille laulamaan USA:n kansallislaulun (mä hyräilin Suomen kansallislauluu Suomen lippu harteilla). Se viimenen säe/whateverthatis on  "O'er the land of the free and the home of the Brave" ja tottakai me huudettiin sit heti ku toi loppu BRAVE! Meiän plääni oli huutaa se sillo ne ku laulaa ton Brave mut meiän valmentaja sano et me ei saada tehä sitä  (PARTY POOPER)... No sitten oli vuorossa taas se helvatun perhonen ja tähän väliin voi sanoo et kondis oli kyllä aivan "huippu" ja verraki oli jo ihan täyttä tuskaaa, mut mä pidin mun sijoituksen perhoses (14.). Sitten oli vuorossa rinta ja se meni ihan ok. Pikkasen hitaammi ku perjantaina mut ihan ymmärrettävästä syystä ja joka tapaukses olin 7..










Sitten oli hetken odottelu ennen ku voittaneet joukkueet julistettiin ja siis BHS:n tyttöjen team voitti ja pojat oli neljänsii! Kaikki sekos ku ne kuulutti et Wood River High School on osavaltion toinen mikä tarkotti sitä et me voittettiin! Mentiin sit hakee pokaali ja meiän valmentaja ja työnnettiin se altaaseen!


Illemmalla Sara, Sarah ja Ashley tuli meille siis sitten yöks ja ilta meni BMS:ää katelles, pitsaa tehdessä/syödessä ja vaan hengaillessa!





Viime tiistaina meil oli sitten Swim Team Banquet eli tavallaan kauden päättäjäiset! Seniorit oli järjestänny kaikkee ohjelmaa ja kaikki palkittiin tavalla tai toisella. Kaikin puolin oli kiva ilta!




My coach


Maddie


Kaikki sai tollaset kansiot ja sisältönä oli:


High school letter ja diplomi,


"nauhat" ja mitali District ja State-meeteist!

Erikseen seniorit jako sitten palkinnon tai "tittelin" ja mun titteli oli:


Hahhahaha nauroin ihan sikana kun kuulin ton! Perusteluna oli et mä uin aina treenit loppuu ja teen kaiken täysillä (erityisesti muitten kannustamisen!!!) ja koska oon "se Finnish girl"!


Henna

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joo hei varmaa siel tulee lunta ja tääl ei :D
t.minttu

Henna kirjoitti...

hahahhahaah ei tääl tullu ku tona yhtenä yönä ja lumi oli maas varmaa 2 h ja suli onneks pois!