torstai 3. marraskuuta 2011

HALLOWEEN!!!

 Moi!

Nyt sitten postaus viime viikonlopusta! Lauantaina meillä oli Rotary Halloween partyt ja sunnuntai meni vaihtareitten kanssa, tai no Valerian kanssa hengaillessa ja maanantaina oli sitten varsinainen Halloween ja menin kavereitten kaa Karkki-tai-kepponen-kierrokselle!

Mulle oli ainakin helppoa päättää mikä tuun olemaan Halloweenina ja olin siis Tinkerbell/Helinä-keiju. Olin BHS:n paraatis Helinä, joten mulla oli puku jo valmiiks mut se oli sen verran kökkö et päätin tehä uuden. Ja parin viime viikon illat meni hostmomin kaa puvun tekemiseen ja täytyy kyl sanoo et siit tuli aivan törkeen hieno! Mä meinaan kyl käyttää tota pukuu Penkkareis!






 Perjantai iltana Dani ja Meli tuli meille yöks ja no mä olin ihan loppu treenien takii ja koska lauantaina mun piti olla hallilla 7.45, mä painuin nukkumaan melkeen heti treenien jälkeen ja no lauantai aamu ja päivä meni kisoissa ja sitten kun tulin himaan alettiin laittaa hiuksii ja meikkaamaan ja käytiin hakee Valeria ja lähettiin niihi Rotareitten Halloween juhliin! Kivaa oli ja kuvia tuli otettuu ihan kiitettävästi!




Hostdad


Kaikki oli siis pukeutunu ja KYLLÄ OSA JÄTKISTÄ OLI PUKEUTUNU TYTÖIKS (lue: slut)!
 


Valeria <3


 Rose


Enks mä osaa pitää tota helvatun taikasauvaa mitenkään muuten ku tollai?!



 No Comments



Tää on ehdottomasti mun lempparikuva kaikista kuvista!!

Juhlien jälkeen osa tytöistä tuli yös meille ja sunnuntai aamulla muut vaihtarit halus lähtee kattoo leffaa downtownii ja leffaks valikoitu Paranormal Activity 3 ja siin vaihees mä löin jarrut pohjaan. Oon nähny siit ykkösest puolet ja sen jälkeen olin ihan et okei mä oon done ja muutenkin inhoon ton tyyppisii leffoja, joten me päätettiin mennä shoppailee downtownii Valerian kaa siks aikaa ku muut meni leffaan.







Se leffa loppu 3 aikoihi,  joten  käytiin sanoo heipat muille vaihtareille ja tultiin Valerian kaa meille ja hengailtiin meillä ja koverrettiin kurpitsoi ja illalla katottiin sit Mamma Mia! Mun hostmom ei ollu nähny sitä ja ku se kuulit et oon armoton ABBA-fani, se kävi vuokraa sen ja katottiin se sitten!


















Illan eväät!

Maanantaina oli sitten varsinainen Halloween ja mä halusin ehdottomasti mennä Karkki-tai-kepponen -kierrokselle, mut aluks oli vähä ongelmallista saada ketää lähtee mun mukaan, kun aloin puhuu täst pari viikkoo sit. No viikonloppuna valitin et kukaa ei suostu lähtee mun mukaan ja Dom sano sit vaan et sen pitää mennä siskonsa kanssa, joten mä voin tulla messiin! Olin ihan jeees!! No koska mä olin Helinä, pakotin Domin olemaan Peter Pan ja lupasin tehä sille hatun, jos se hankkii pukunsa muuten. Mä yritin sunnuntaina metsästää vihreitä leggareita tai vastaavii D:lle, koska Peter Panillahan on sika kireet housut/whatevertheyare ja tiesin et se ei todellakaan oo hankkimas niit vapaaehtosesti, mut en löytänny yhtiikään! Ois ollu nii siistii nähä sen ilme, ku oisin kysyny et "do u have tights?" "No" "Well in that case, I have something for u!" ja sit vetässy ne leggarit esiin!

No mut siis maanantaina tuli himaan, tein sen hatun D:lle ja se tuli hakee mut jossain vaihees ja heitettiin asut päälle (täs vaihees on pakko sanoo kyl et Domin asu oli ihan awesome!) ja lähettiin Saralle syömään dinnerii ja kattoo leffaa hetkeks. 7 aikoihi lähettiin sitten Karkki-tai-kepponen -kierrokselle porukalla ja Ashley liitty messiin. Voi herranen aika ku oli hauskaa! Oli aika jäätävää sanoo "karkki-tai-kepponen" suomeks ja kattoo niitten ihmisten ilmeitä ku ne oli ihan et anteeks?!



Myöntäkää et ihan awesome Peter Pan!





Sara ja Ashley <3









Ihmiset oli tehny ihan sika upeita kurpitsoja!


Meiän lössi: Tinkerbell, Hawaii girl, Thor-girl, Lady Gaga/Cat, Queen of Hearts, Peter Pan, Baseball player, Thor!

Mun karkkisaalis oli ihan kiitettävä, mut valitettavasti voin syödä noit vast viikonlopun jälkeen!



Henna


Ei kommentteja: