perjantai 12. elokuuta 2011

The Mall

Heippa!

Tänään mun piti lähtee J:n (hostmom) kanssa downtowniin aamulla pyörillä, jotta oisin menny uimaan ja J töihin mutta sitten R (melkeen naapurissa asuva 8:lla luokalla oleva ihana tyttö! BTW olin niillä eilen illalla ku sen isä on yhen toisen Rotary vaihtarin (V:n!!!!) counselor ja R:n veli näyttää vaikuttaa myös kivalta. Niil on myös kaks iha järjettömän kokosta koiraa) soitti että haluunko lähtee sen kaa The Malliin, joka on ainoo iso kauppakeskus Boisessa. Meil oli eilen puhetta et mentäis sinne joku päivä, koska mä tartteen kipeesti vaatteita ja niitten tän päiväset suunnitelmat kusas joten R aatteli että tänää sopis. No mä oli sillai että tottakai, joten me shoppailtiin joku 3h ja ostettiin mulle vaatteita! Täällä melkee kaikki farkut on sellasii levee lahkeisii ja no way mä en laita sellasii jalkaan joten farkkujen löytäminen oli vähä vaikeeta mut löysin just ihanat pillit ja viel halvalla. Ne makso ehkä joku 17e, I guess. Täällä kaikkiin hintoihi pitää laskee viel verot mukaan ja täällä ne on 1dollarii kohden 6 senttiä... Aika pälli systeemi mut minkäs teet. Ja toinen pälli juttu on näitten pukeutumissäännöt koulus: toppien olkaimet pitää olla 2 sormee paksut vähintään ja shortsien pitää olla siihen asti mihin sun sormet yltää eli n. puoleen väliin reiteittä. J:n mukaan mun ostokset oli tosi hyviä, monikäyttösiä vaatteita. Farkuista se vaan sano että ne on so skinny, mutta vissiin ihan hyvät muuten.

Illalla lähettiin kentälle taas (käytiin eilen hyvästelemässä K (hostsisko), kun hän lähti Brasseihi) T:n (hostiskä) kanssa V:tä vastaan! Me ollaan juteltu aika paljon Facebookissa ja Skypessä, joten oli tosi kiva nähä V (brassi poika) livenä. Meitä oli ihan sikana siellä: V:n kaikki hostperheet, sen counselor eli siis R perheineen (=veljineen) ja kaikkii muitaki tyyppejä. Mua oli kentällä vastassa mun ekaperhe ja kolmas perhe ja joku Rotary tyyppi. Kolmaski perhe vaikuttaa tosi kivalta ja oon menossa niitten kaa musikaaliin (?) ens viikolla (?). R sano kentällä et sille tulee mua ikävä sit ku mä lähen ja mä olin iha sillai et joo meil on vuos aikaa miettii sitä ja hengaa yhes. Ihana tyttö <3.

Näistä ovista tultiin pari päivää sitten:



Kun tultiin kentältä, radiosta alko soimaan ABBA:n Dancing Queen (mä rakastin joskus ABBAa ihan 6-0) ja mä olin iha sillai aahhh ABBA ja puhuttiinki sit koko matka ABBAsta ja kaikesta ja ku päästiin kotiin puhuttiin ABBAsta lisää koska DQ kuulemma soi T:n päässä koko ajan, ku se laulo sitä koko ajan, se alko soimaan muitteki pääs paitsi A:n (hostveli), joka ei tienny mitään ABBAsta.



Henna

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ääää nois menee ihan sekasin ku laitat V, A, J ym. mikset voi laittaa vaa nimii tai puhuu pelkkän hostäitin tai jotai???

Henna kirjoitti...

anonyymi: koska en halua heidän nimiä tänne ja en jaksa kirjottaa koko ajan hostmom yms. ja koska en kutsu heitä momiksi tai dadiks

Minttu kirjoitti...

Hennaaaaa!!!! Oon iha sika ilonen et sulla on siellä noin hauskaa! Kuulostaa kivalta et oot löytäny kivan kaverinkin :D
Meil ei koulus oo mitää ihmeellistä ollu eli samaa vanhaa tylsää täällä :DD
-Minttu :)

Julia kirjoitti...

oii, vähä kuulostaa kivalta! :-) enemmän kuviii!! :-D

Henna kirjoitti...

Minttu: hahahhaah :DD
Julia: joo kivaa on ollukki... jooo koitan ottaa paljon kuvii mut nyt ei ollu mitää aiheeseen sopiviii... :DD