tiistai 16. elokuuta 2011

My room+Dinner+Tryout's

Hey!


Pääsin lauantaina muuttamaan mun omaan huoneeseen (K:n ex-huoneeseen) ja mä tykkääään toooosi paljon tästä! Tää on niin jenkkityylinen!


 
Ahh mä niin tykkään tosta lipastosta<3

Sunnuntaina olin V:n luona syömässä illallista. Oli tosi kiva ilta ja me tullaan V:n kanssa tosi hyvin juttuun. Illalliseks oli tarjolla sushia ja se oli kyllä yllättävän hyvää (ootko Minna nyt ylpee musta?). Se merilevä nyt oli ainoo joka oli tavallaan ällöö mut seki oli ihan syötävää. Tossa kesällä V ilmotti, että sillä on mulle lahja, jonka se antaa mulle sit ku me nähään. No luonnollisesti mun piti ostaa sille jotain myös ja päädyin ostaa V:lle muumi-pehmolelun ja rannekorun... Sunnuntaina kysyin sitte että tietääks se mikä muumi on ja se sano et se on LEHMÄ! Olin syvästi järkyttynny, koska mun hostiskäki sanoo muumeja myös lehmiks ja siit on jo kehittyny sellanen inside-juttu. Sunnuntaina sain sitten mun lahjan ja mulla ei ollu mitään hajua mitä se on ostannu, koska se ei suostunu kertoo mitä se on ostannu ja ainoo vihje oli että sitä voi pitää yllä. Lahja paljastui uimalakiks!!!


Mulla oli eilen tryoutit koulun uimateamiin eli koko päivä meni panikoidessa niitten takia. Tryoutit alko neljältä Y:lla ja siellä oli kyllä iha kiitettävästi uimareita... Oli muuten tosi hyvä idea laittaa Suomi-crocsit ja -uimalakki! Kun menin altaalle kaikki vaa tuijotti mua ja kun menin uimaan tuijotettiin vielä vähän lisää. Pari rohkeeta tuli esittelee ittensä ja ne oli ihan sillai et ootsä oikeesti Suomesta. No en ku kuusta...

Mä olin jutellu Facebookissa aiemmin yhen uimarin kanssa ja hän saavuttuaan alko esittelee mua kaikille. Kaikista paras oli ku sanoin vaan ohi mennen et mua hermostuttaa iha sikana, M (siis se uimari) vaa katto mua ja sano et "Älä huoli. Mä googlasin sut ja katoin sun aikoja ja mä oon varma et sä pääsen joukkueeseen!" Mä olin iha sillai "ööö ookeyyy, great!" Stalkkeri :DD

Joo, no mutta itse tryouteis piti uida 50 yardia eka vaparii ja sit 50 yardia omaa lajia. Meiät jaettiin uusiin ja  vanhoihin (siis uusiin uimareihin ja sellasiin jotka on uinu jo aiemmin koulun teamissa) ja me uudet jouduttiin vetää ensin. Vapari meni ihan hyvin ja olin aattellu että uin sen toisen perhosta, mutta palautumisaika oli ehkä max. 7 min joten vaihdoin sen rintaan ja se meni kyllä ihan pyllylleen... Se ei vaan kulkennu ollenkaan. Kun  pääsin altaasta ylös, coach kuitenki syöksy samantien kattomaan mun aikoja...

Tässä pari kuvaa Y:lta jossa tryoutit oli:


 Tää on se pääallas, mutta kuten kuvasta näkyy se on tyhjennetty ja ne korjaa sitä, joten tryoutit uitiin tässä altaassa:


Tossa altaassa jossa tryoutit uitiin on suolavettä. Kelatkaa SUOLAVETTÄ! Olin eka sillai WTF kun menin tonne uimaan lauantaina, mutta nyt se tuntu jo ihan normivedeltä eikä siihen suolasuuteen kiinnittäny enää huomiota. Ja tavallaan se on ihan kiva ku se tuntuu tosi kevyeltä ja siin on helppo uida...

Tulosten piti tulla huomenna, mutta ne ilmestykin jo tänään ja MÄ PÄÄSIN KOULUN TEAMIIN!!!! Aaahh mä oon niiiin happy! Kaikist paras oli ku hostiskä tuli himaan (ja nää käyttää tääl kenkii sisällä joten yleensä kuulee jos joku kävelee jossain, mutta mä en vaan osaa käyttää kenkii kokoajan joten kuljen paljain jaloin) ja kävelin keittiöön ja T oli keskittyny valmistamaa teetä ja mä sit ku sanoin hey, se pelästy iha sikana. Hyvä ettei teemuki pudonnu lattialle. Mä vaan repesin ihan välittömästi ja sönkötin anteeks ja kerroin että mä pääsin siihen teamiin!

Henna

9 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Ihana blogi ja seuraan innoissani vuottasi USA:ssa. ps.nauran täällä yksikseni sun noille "no en ku kuusta..." ja "stalkkeri" jutuille :D

Anonyymi kirjoitti...

Haha :;D Vähä jännää että ne pitää kenkiä sisällä, musta ois outoo pitää aina :/// Mutta kyllä siihenki tottuu :D Onko ne sanonu sulle mitää, koska oot varpasillaa :D?

Minna kirjoitti...

Oon ylpee susta! Vähä V on ihana ku saat silt sushii!! :DD Ja jee pääsit teamiin!

Henna kirjoitti...

iida: hhaha kiitos :)

Riina: ei ne oo vielä ainakaan sanonu mitää mut toisaalta kun kaikki muut pitää kenkiä, nii lattiatki on sen mukasessa kunnossa...

Henna kirjoitti...

Minna: "Vähä V on ihana ku saat silt sushii!!!" ooo toi minna kuulostaa vähä kyseenalaiselta :DDD mä tiiät et oot musta nyt tosi ylpee :)

Julia kirjoitti...

"no en ku kuusta..." hahahaa :--D mut hei onneee ku pääsit teamiin! :--)

Anonyymi kirjoitti...

en tajuu näit kirjain V ja T ja M nimii :D

Henna kirjoitti...

Julia: :DD

Anonyymi:

V: Brassipoika joka on myös vaihtarina Boisessa

T: mun hostdad

M: uimari joka ui samas teamis ku mä

Anette kirjoitti...

onnee henna ku pääsit siihe joukkueesee!! :D