sunnuntai 14. elokuuta 2011

NYC

Heyy!!

Nyt on vuorossa NYki kuvat.

Ensimmäisiä kuvia NYkistä! Empire State Building!


Meillä oli heti kun päästiin hotellille joku tunnin mittainen koulutus ja sen jälkeen oltiin vapaita tekemään ihan mitä vaan. Mä olin vähän yllättynyt siitä että saatiin liikkua NYkissä vapaasti. Ainoo sääntö oli että aina pitää olla vähintään 3 yhessä ja ketään ei saa jättää yksin.
Times Square <3




KELTAINEN TAKSI!!! Mekin uskallettiiin ottaa tollanen ku mentii Fifth Avenuelle shoppailee...


Sunnuntaina meil oli sellanen kiertoajelu jossa käytiin tsekkaa (siis ajettiin ohi) Central park, China town yms. Tässä teille kuvasaldoo matkalta.

 Metropolitan Museum of Art

 
St. Patrick's Cathedral

 
The icon of Hope (oli siellä WTC-tornien keskellä ja ihmeenkaupalla ei menny pahasti rikki vaik kaikki rojahti sen päälle)


  Downtown:



Siinä teille Vapauden patsas... Olin niiiiin pettynyt kun luulin että tulisin näkee ton sillai läheltä mutta ei...


Suoraa tolta kierrokselta me mentiin The Lion King-musikaaliin Broadwaylle. Paras juttu koko NYkin reissussa! Ihan sairaan ihana ja hieno! Ja se tunnelma siellä!!


 Musikaalin jälkeen saatiin taas tehä iha mitä vaa ja mentiin jälleen kiertelee Times Squarille ja shoppailee! Mulle mukaan tarttu I <3 NY-huppari ja Billabongin laukku. Siis ihan täydellinen toi laukku. Niin optimikokoinen ja just perfect. Tollasta laukkuu oon ettiny Suomesta viimeset 3 vuotta.


Disney Shop


 Maanantaina meil oli 4 asti aikaa duunaa jotain ja me päätettiin lähtee tsekkaa Empire State Building ja sitten lähtee Fifth Avenuelle shoppailee!







Innostuttiin Tuulin kaa hieman liikaa noista laskettelulaseista Juicy  Couturessa... Se myyjä meinas heittää meät ulos xDD



Neljältä meillä oli koulutus ja puol 7 (?) aikoihi me lähettiin limusiineilla kohti japanilaista ravintolaa. Mä olin vähän peloissani et uskallanko syödä siel mitään mutta ruoka oli tooooossiii hyvää! Suosittelen.


Maanantai oli siis meiän vika päivä ja siihen mennessä univelkaa oli kertyny ihan kiitettävästi mut silti valvottiin johonki 12 (?). Mun bussi lähti 4.45 kohti lentokenttää joten nukkuminen jäi kyllä aika vähälle, mutta NYhän on kaupunki joka ei ikinä nuku :))


Henna

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

how cooool! kuulostaa mahtavalta :----D pidä kivvaa!

karoliina